.comment-link {margin-left:.6em;}

حرفهائی به رنگ سکوت

Wednesday, October 11, 2006

! زن‌ها چپ چپ خواب می‌بینند؟

کی می‌گه خواب زن چپه ؟ من یک مثال کاملا نقض دارم و آن اینکه چند وقت پیش خواب دیدم که یکی از برادرانم به سفر رفته و کلی بند و بساط ... به یک هفته نکشید که کل خانواده‌ام غیر از همان برادرم ـ که بنده در خواب سفر رفتن ایشان را دیده بودم ـ به سفری تقریبا طول و دراز رفتند ... نتیجه اینکه : سفری که در خواب دیدم اتفاق افتاد؛ منتها برای دیگران ! حالا این کجاش چپ بود !؟

*******

این گریستن و اشک ریختن در هنگام خداحافظی کردن با مسافران از آن کارهاست که هیچوقت فلسفه وجودی‌اش بر من عیان نشده ... مگر در مورد جواد که همه اتفاقات روزگار برای او استثاست! هنگام سفرش ـ سربازی رفتن ـ عین ابر بهاری شر و شر اشک می ریزم !!! این همه اشک از کجا میاد خودم هم در می مونم ؟ اما در مورد دیگران خب اشکم نمیاد چه کنم ؟ اگر هم بخواد بیاد نمی ذارم ؟ کما اینکه گریه کردن در مورد استقبال یا همون پیشواز از مسافران را هم نمی‌درکم ( همان درک نمی‌کنم سابق ) ... و الله اعلم بالصواب

1 Comments:

  • سلام آبجي بازم منم
    البته اين كه خوابت تعبير شد درست ولي فكر كنم بازم جب شد
    جون شما خواب ديده بودي كه من مي رم سفر ولي همه خانواده تشريف بردند سفر غير از اون كسي كه خوابشو ديدي كه بنده باشم

    By Anonymous Anonymous, at October 16, 2006 1:26 AM  

Post a Comment

<< Home