.comment-link {margin-left:.6em;}

حرفهائی به رنگ سکوت

Saturday, December 24, 2005

تیر خلاص استاد یوگا

فعلا بهتر است که احوالات لبنانیها را بی خیال بشویم و کمی از خودم بگویم
پنج شنبه هفته گذشته در کلاس یوگا براین اتفاق با مزه ای رخ داد
استثنائا من خیلی زود رسیدم و در واقع اولین نفر بودم که به محض ورود متوجه شدم که استاد خودمان نیامده و استاد بزرگ میتی کمون اِ ببخشید منو جو گرفت ! یا جو منو گرفت ! کدومش درست تره ؟ به هر حال ... شهرزاد خانم استاد اصلی کلاس یوگای ما که کلاسهای وسط هفته و پیشرفته را اداره می کنند ، تشریف آورده اند و امروز را با ایشان خواهیم گذراند. اسمم را پرسیدند و طبق معمول معرفم را و ...ا

خلاصه اینکه فرم ثبت نامم را برای آشنایی بیشتر به همراه خودشان به سالن آوردند و پرسیدند که بچه ها همیشه دیر می آیند و چه جوریه و از اینجور حرفها ... خانم خوبی به نظر می رسید . مهربان و پر انرژی و سرشار از موج مثبت ... درد سرتان ندهم در بیان علتها و امراضی که به آنها مبتلایم و کلی هم حالا بحث بر سر این مسئله که درد جدی و غیر جدی یعنی چه و رسیدیم به اینجا که من داشتم ذکر مصیبت می کردم که فلان روز به همراه همسرم داشتیم ....... که حرفم را برید و گفت : تو فسقلی مگه شوهر هم داری ؟
باز هم همان حکایت همیشگی !هم بهم برخورده بود که من کجاش فسقلی ام ؟ دیگر اینکه خسته شدم از بس که همه وقتی می فهمند متاهلم به این نتیجه می رسند که زود ازدواج کردم و وقتی می گویم که چهار سال و اندی است که از این اتفاق خجسته و مبارک می گذرد، بیشتر متعجب می شوند و حتی اگر سنم را هم بگویم ول کن ماجرا نیستند
واقعا چه حکایتی است من که نمی دانم ؟
خلاصه اینکه همیشه دوست داشتم در جواب بگویم که این به زعم شما فسقلی شوهر دارد که هیچ ! این که تازه قسمت خوب و امیدوار کننده ماجراست ، از آنطرف هم دوتا خواهر شوهر دبش و توپ دارد که شدیدا اهل نوازش و کرامت اند و شش دانگ هم مادر شوهر و دو فقره هم جاری شارژ شده و آماده در رکاب دارد ! وبا همه اینها هم سر وکله زده و.... اینها را چه می گویید ؟
الغرض باز هم اینها را نگفته اما در جواب هر آنچه که می پرسیدند که چند وقت که چنین است ؟ می گقتم : دو سال. سه سالی می شه . چهارساله . دوسال و نیمی می شه که اینجوریم و .... ایشان هم حکم صادر فرمودند که همه اش مال این است که من زود ازدواج کرده ام و خلاص

0 Comments:

Post a Comment

<< Home