.comment-link {margin-left:.6em;}

حرفهائی به رنگ سکوت

Thursday, August 25, 2005

تغييراتي در وبلاگ

سلام به همه دوستان قديمي و جديد

از لطف همه دوستان كمال تشكر را دارم ... من در اين مدت دسترسي به كامپيوتر نداشتم و الان هم دارم با يك كامپيوتر غصبي " قرضي " در بدترين شرايط ممكن مي نويسم ـ چه بسي حس و حال نوشتن هم چندان نبود هر چند كه حرف براي نوشتن بود ـ اما بگذريم

اما راستي من نمي دونستم كه اين همه آدم در دور و بر خودم هست كه رفتاري كاملاعادي دارند ...درست مثل خودم يا در واقع درست مثل همه

............................................................

نكته : همينطور هم كه مي بينيد وبلاگم كلي تغيير كرده و به عبارتي عين نوزادن كم كم داره شكل و قيافه پيدا مي كنه ! آقا جواد كلي فسفر سوزونده ، كجاي كاريد ؟
... واقعا كامپيوتر غصبي و اينترنت مفتي و ... خيلي مزه ميده


اين اشاره كوتاه را از " دون خوان " داشته باشيد

ا" آنچه در تو روبراه نبود و هنوز هم نيست اين است كه مايل نيستي مسئوليت كاري را كه انجام ميدهي بپذيري ... چون سالكي مبارز زندگي كن ! مبارز مسئوليت تام و تمام اعمالش را مي پذيرد ، حتي پيش پا افتاده ترين آنها را . "ا



تا شانس و اقبال بعدي كه كامپيوتر داشته باشم

2 Comments:

  • روياي ما به سر اومده حالم بده ، حالم بده
    سر رفتن و چه خوب بلده حالم بده ، حالم بده
    حالم بده دلم واسه تو لك زده
    نون خامه اي ديده باز ناخنك زده !
    حالم بده ، حالم بده
    همه دنبال يك هم شب چه خوب ، چه خوب
    همه در فكر يك بوسه چه خوب ، چه خوب
    به نبضِ تندِ من ، برقص ، برقص وقت رها شدن ، برقص ، برقص
    به نبضِ تندِ من ، برقص ، برقص وقتِ طلا شدن ، برقص ، برقص

    By Anonymous Anonymous, at August 26, 2005 2:58 AM  

  • سلام
    راست مي گي . ولي اصلا فكر نمي كردم كه ميون شما از اين قرار ها هستش كه بگيم از چه طريق آشنا شديم
    ولي مطمئن باش همين امروز جبران مي كنم .
    اما بسيار ممنون از لطفت كه به من لينك دادي .
    خدا كنه زودتر كامپيوتر دار بشي و بلاگ زيبايت را زود به زود آپ كني
    در پايان اميدورام از كسالتي كه داشتي فارغ شده باشي .
    باز هم به من سر بزن
    خيلي خوشحال مي شم .

    By Anonymous Anonymous, at August 26, 2005 10:56 AM  

Post a Comment

<< Home