.comment-link {margin-left:.6em;}

حرفهائی به رنگ سکوت

Tuesday, May 24, 2005

به جان مادرم بحث ادامه دارد

باور کنید که بحث من هنوز تمام نشده بود البته شاید در این مورد مقصرم که نگفتم ؛ ادامه دارد... موارد وتبصره های فراوانی ـ قبل از هر کسی ـ خودم بر آن دارم... اما خب به هر حال بحثی که امیر آقا در کامنتشان داشتند نیز کاملا منطقی است وبه جا... خودم هم قصد داشتم که در آینده بحث را بیشتر باز کنم و جزئی تر اشاره کنم که شاید باز هم من مقصرم ، که به بدیهیات ذهنم هیچ گریزی نداشتم ...البته هر چند فرمایشات ایشان درست است ،اما کار مرا سخت تر کرد ؛ چرا که اکنون به جای اینکه به بحث درباره مسائلی که در ذهنم بود بپردازم ، می بایست به نکات دیگری که ایشان اشاره داشتند بپردازم ...تازه کلی هم موضوعاتی را که در ذهنم داشتم پراکنده ونا متمرکز شد که باز هم خودم مقصرم که سری اول موضعم را مشخص نکردم " تواضع تا چه حد " آقا من دیگر بیشتر از این مسئو لیت قبول نمی کنم و سر فرصت که ذهنم متمرکزتر شد به مو شکافی مسئله می پردازم ...ا
البته نه در مقام دفاع ؛ بلکه من باب تبیین ابهامات و رفع نواقص پیش آمده درانتقال مطلب ! ا

فعلا نه وقت ما را یاری می دهد و نه ذهن افسار گسیخته و نه...بگذریم...منتظر ادامه بحث باشید...ولی حتما کامنت امیر آقا را در ذیل مطلب قبلی بخوانید...من بر خواهم گشت

به جان مادرم بحث ادامه دارد...زود قضاوت نکنید


2 Comments:

  • سلام موضوع جالبي را اتنخاب كردي!!!
    انتخاب مثل اينه كه يك سيب را از سبد برداري ،باز كني ببيني كرمو است

    By Anonymous Anonymous, at May 24, 2005 11:39 PM  

  • سلام
    چیزی نشده که. ببخشید زود پریدم وسط حرفتون
    خوش باشید

    By Blogger amir, at May 25, 2005 7:46 PM  

Post a Comment

<< Home